Sunday, April 24, 2011

~1Family di Skate Park~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Ini cerita minggu lepas..
Tapi disebabkan aku semakin malas nak menulis..
Maka banyak cerita yang ketinggalan..
Hari Sabtu minggu yang lepas..
Kami satu keluarga beriadah di Skate Park dekat dengan rumah aku..
Incik Hubby pergi ambik anak-anak kat rumah Honey Dew..
3 orang je yang ada..
Yang sulung, Danish.. Baru balik bercuti dari sekolah asrama..
Dah lama keluar jumpa dengan kawan-kawan lama..
Dari rumah aku, dekat je tempat tu..
Jalan kaki kurang dari 5 minit dah sampai..
Imad aku pakaikan splint dan kasut untuk belajar jalan kat taman tu..
Anak yang kedua, Darwish tengah belajar imbang badan dengan skate boardnya..
Anak yang ketiga dan keempat, Batrisyia dan Balqis bermain dengan basikal..
Aku dengan Incik Hubby, bawak Imad jalan-jalan pusing taman..
Masa-masa begini takkan selalu aku dapat..
Maka aku abadikan dalam bentuk gambar..
Tak banyak yang dapat aku snap, pasal sibuk dengan Imad..

~Ayah kepenatan lepas mencuba bermain skate board~

~Ini la kakak-kakak Imad.. Batrisyia dan Balqis~


~Jarang nak dapat bergambar begini~

Sebelum Maghrib, Incik Hubby hantar anak-anak kat rumah Honey Dew..
Aku titipkan salam buat dia di sana..
Moga sihat sentiasa dan bahagia hendaknya.. Amin..

**Ada orang bercerita tentang INTEGRITI dalam setiap perhubungan, tapi dalam masa yang sama dia sendiri tidak mengamalkannya.. Jangan jadi HIPOKRIT!!**

-AkU-
Syurga Addin...
11:07 pagi...

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment