Saturday, May 7, 2011

~Hari makan besar !!~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Malam tadi memang agak panas..
Aku yang biasanya tidur berselimut ni..
Malam tadi memang selimut tak dapat chance nak cecah hujung jari kaki pun..
Berapa kali terbangun sebab nak tukar position..
Alas katil pun dan lembap dengan peluh aku..
Dah la "rumate" sementara aku ni tidur lasak..
Kejap kang kaki dia hinggap kat badan aku..
Kejap pulak tangan dia singgah kat muka aku..
Memang tak bleh lena la kan !!
Siapa dia ?? Wohoooo !! Itu la adik aku yang belajar kat UITM tu..
Sekarang ni tengah cuti sem..
Tu yang datang menyibuk menetap kat rumah aku kejap..
Ouhh !! Aku nak cerita pasal malam tadi..
Betapa meriahnya rumah aku dengan makanan..
Tak percaya ?? Tengok la gambar kat bawah ni..



**Apa yang ada ?? Aku list kan ya..
1.Satay Ayam - 10
2.Satay Daging - 10
3.Satay Perut - 10
4.Kerang bakar - 2 set
5.Sup Perut - 1
6.Tom Yam Campur - 1
7.Air 100Plus - 1 jug

Ini untuk makanan 2 orang sambil menonton Maharaja Lawak..
Memang melampau ok !!
Tapi semua ni bukan idea aku..
Kalau ikut aku.. Roti dengan sambal ikan bilis dah cukup..
Nak tau idea siapa ?? Budak ni..

**Ini la budak yang bertanggungjawab bakal membuatkan berat badan aku naik nanti.. Memang NAFSU makan budak ni BESAR GILER !!

Tapi memang tak habis la semua tu..
Last sekali yang tinggal..
Satay - 10 dengan kerang bakar adalah dalam suku dari tadi..
Memang perut aku tak bleh nak habiskan semua..
Nasib baik tak mengantuk lepas makan banyak tu..
Kalau tak, harus aku terpaksa exercise lebih..
Hehe.. Dah la semalam duk melantak McD MEGA Mac Large Set..
Semata-mata nak dapatkan koleksi Coca-Cola Glass Meal..

**Ini la rupanya.. Cantik la untuk collection aku.. Hehe..

Ouh.. Lupa nak cakap..
Tima kasih ye Jie..
Lain kali kita makan besar lagi..
Kita ajak Wai perut Buncet dan Abang Gumuk !!
Wohoooo !!

**Kalau la dapat makan macam ni dengan Imad.. Lagi best !! Sekarang ni Imad hanya boleh tengok je la..**

-AkU-
Syurga Addin
10:37 pagi...

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment