Friday, January 11, 2013

~Dhiya..Mek Kelate !~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Dhiya memang suka berkepit dengan aku..
Apatah lagi bila pergi rumah orang..
Tapi masa balik kampung kat Felda Kechau..
Dhiya dah tak kisah nak jalan-jalan satu rumah..
Kiranya aku dah boleh bebas tanpa kongkongan Dhiya la.. Hehe..
Abang-abang dan kakak-kakak Dhiya memang rajin melayan Dhiya kat kampung..
Oh ! Imad dan Dhiya ada abang dan kakak baru..
Itu nanti aku cerita kat entry lain..
Kat sini, Dhiya boleh pergi dengan sesiapa pun..
Tak ada la nak melekat je dengan aku atau pun Incik Hubby..
Nak dijadikan cerita..
Hari tu, Dhiya jalan-jalan sekitar dapur..
Ternampak la botol budu atas meja makan..
Diambilnya, terus dimasukkan dalam mulut..
Tu kira oke la lagi..
Aku nampak, terus rakam video..
Ingatkan oke la, tapi tiba-tiba tutup botol budu tu tertanggal..
Apa lagi..
Sila tonton video di bawah ini..


Habis dengan baju sekali makan budu..
Dengan video ini maka sah la Dhiya memang mek Kelate..
Hahaha.. Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan ???
Bila tunjuk kat Incik Hubby, gelak besar dia..
Macam-macam hal la Dhiya ni..

-AkU-
Syurga Addin..
00:37 malam..

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment