Thursday, November 12, 2020

~Tempat Baru..~

 Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamu'alaikum wbt..


Lamanyaaaaaaaaaa tinggalkan tempat ini

Sekarang ni saya lebih selesa menulis di Facebook dan Instagram.

Maka jadi la tempat ini sebagai sarang labah-labah.

😁😁😁

Mana pembaca yang sudi nak baca hasil penulisan saya, boleh la add saya di Facebook atau follow saya di Instagram.

https://www.facebook.com/sofie.azhan

Di atas ni link untuk Facebook saya.

https://www.instagram.com/syurga_addin/?hl=en

Dan yang ini link untuk Instagram saya.

Moga ukhuwah kita berpanjangan di sana.

Ohh maaf.

Untuk yang saja nak "intai" perihal kehidupan saya pun tak ada masalah.

Boleh je nak add atau follow.

😄😄😄

Saya jarang post untuk public, maka penulisan saya hanya boleh dibaca di dalam lingkungan kawan-kawan sahaja.

Sesekali saya akan public kan Instagram saya kerana kerja.

Kebiasaannya ia juga hanya untuk followers saja.

Jadi......

InsyaAllah kita jumpa di tempat baru pula ya..

😊😊😊


-AkU-

Syurga Addin..

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment