Wednesday, May 26, 2010

~SiLa AmBil pErhAtiAn!!!~

Assalamualaikum wbt...

jari aku masih lagi kaku..
tak mampu nak menaip sepatah pun perkataan..
kepala dah berdenyut2..
migrain datang balik..
tapi idea tetap tak muncul2..
hmm... nak cari kat mana la...
masa tinggal tak lama je lagi..
masalah datang bertimpa2..
huh!! nak citer dengan siapa???
simpan je la sorang2..
aku belajar dari kesilapan yang lepas2..
mudah sangat bercerita masalah..
tup..tup.. orang pun dah boring dengar masalah aku..
heheheh...
memang aku orang yang bermasalah..
mental dan fizikal!!!

impian aku ingin menjadi seorang penulis..
atau lebih tepat lagi novelis..
berlambak novel kat umah aku..
sesape yang rasa2 nak bagi hadiah kat aku...
tak payah susah2 nak fikir..
bagi je aku novel..
nescaya aku sangat hargai!!
hahahhaha!! melampau betul permintaan..
satu lagi masalah yang aku fikirkan ialah..
sekiranya manuskrip aku sudah siap..
siapa la yang aku boleh harapkan untuk membaca dan menilai..
sebelum aku hantar pada pihak penerbitan??
aku tak boleh bagi pandangan untuk karya sendiri..
tak adil namanya..
biar orang lain yang menilai aku..
itu lebih baik!!

aku sangat2 perlukan pertolongan sekarang ni..!!
idea..idea...
arggghhhh!!!!

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment