Wednesday, November 17, 2010

~Cukup disini~

Aku punya hak untuk bahagia..
Aku juga punya hak untuk gembira..
Jangan kau cuba menidakkan hak itu..
Kerana kau bukan siapa-siapa..
Kau sendiri punya prinsip diri..
Begitu juga aku..
Jangan kau rendahkan aku hanya kerana darjat kau..
Tak ada bezanya kau dan aku..
Tingginya darjat kau belum tentu mampu menempatkan kau di syurga..
Usah kau hina darjat aku..
Kerna di mata PENCIPTA..
Tiada beza antara kita..
Hanya Iman dan Taqwa yang memisahkan..
Maafkan aku andai kau terasa..
Bukan niat aku untuk mengata..
Tapi aku juga punya hati dan jiwa..
Sama juga seperti kau di sana..
Muhasabah diri kau..
Mohon keampunan Allah..
Kerana aku sudah tidak betah untuk memaafkan..
Hati ini kau luka lagi..

~Salam Aidil Adha untuk kau~


-AkU-
Syurga Addin...
18:35 petang...

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment