Tuesday, January 18, 2011

~Untuk Adik-adikku~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Waktu masih bersekolah dulu..
Aku selalu berimpian untuk duduk di asrama..
Sejak dari lepas UPSR lagi..
Tapi impian aku tak pernah tercapai..
Entah la.. mungkin tak ada rezeki kut..
Lepas PMR pun aku punya keinginan yang sama..
Cuma agak kurang bersemangat berbanding masa darjah enam dulu..
Tapi sewaktu aku nak ambik SPM..
Semangat tu terus dah hilang..
Semuanya berpunca dari apa yang aku hadapi waktu itu..
Haishh.. Susah situasi aku waktu tu..
Tapi, tak apalah..
Anyway.. Aku bukan nak cerita pasal diri sendiri..
Hehe..
Nak cerita pasal geng bas sekolah aku yang lepas sorang-sorang dah masuk asrama..
Memula adik aku yang nama Y..
Sebelum ni cukup korum nak pergi merewang..
Tapi lepas dia dah masuk UM..
Kami kehilangan sorang geng.. Haha..
Tapi bagus juga..
Sebab dia antara yang paling kuat makan..
Dan aku yang paling kuat kena keluar duit..
Haishhhh !!! Jenuh jugak diorang ni..
Dan sekarang ni sorang lagi geng kitorang dah kena "kuarantin"..
Confirmed !!! Tahun ni aku dah takde geng untuk merewang..
GG dah ke UITM Pilah.. Mengejar cita-cita.. (kononnya lah!!) hehe..
Hanya boleh bertanya khabar dekat fesbuk je la..
Nak call dan sms.. Huhu.. Melambung la bil telefon aku..
Nak kena tunggu diorang ni cuti semester, cuti suka-suka atau habis study..
Baru boleh merewang...
Huhu... boring la aku setahun ni..
Maka terpaksalah aku duduk terperap kat rumah sepanjang hari..
Kalau tak, ada saja aktiviti yang nak dibuat..
Urmm.. Kenapa lah korang ni belajar jauh-jauh..
Carilah yang dekat-dekat sikit.. Haha.. Sesuka hati aku je kan ??!!
Oiii !! Cepatlah cuti..
Dah rasa boring giler nih !!



















~Kakak kamu yang dah bosan tahap cipan !!~


-AkU-
Syurga Addin...
20:47 Malam...

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment