Friday, February 11, 2011

~INTERLOK!!~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Aku adalah peminat buku-buku Melayu..
Dah banyak buku-buku yang aku baca..
Dan bertambah lagi koleksi buku aku..
Bila "INTERLOK" memasuki senarai utama..
Aku tak habis baca lagi..
Tapi dah masuk bab ke-3..
Aku sangat anjurkan agar rakan-rakan semua membaca buku ini..
Penting untuk kita khususnya kaum Melayu..
Agar kita jadi sedar diri..
Tidak sekadar hidup dalam angan-angan..
Baca, faham, ingat, sedar !!
Usah terlalu leka dengan keistimewaan kaum Bumiputera..
Jangan sampai maruah kita tergadai oleh kedangkalan kita sendiri..
Ini bukan cerita main-main..
Ini kisah sebenar tentang kita orang Melayu..
Dan juga Tanah Melayu..


















-AkU-
Syurga Addin...
14:45 petang...

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment