Friday, April 15, 2011

~Aku sedang sakit~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Sesiapa yang baca entry kali ni..
Harap jangan anggap aku sengaja ada-adakan cerita ataupun main-main ye..
Benda-benda macam ni bukan boleh buat main-main pun..
Aku bukan nak minta simpati atau pun perhatian..
Sekadar bercerita..
Dah lebih dua bulan aku menderita sakit misteri..
Tolong jangan teka aku mengandung..
Tak.. Lepas keguguran tahun lepas, aku dah hampir putus asa untuk mengandung lagi..
Sememangnya aku tak mengandung..
Masa mula-mula sakit ni menyerang, lebih kurang hujung bulan dua..
Tapi tak kronik seperti sekarang ni..
Masih lagi boleh bertahan..
Bulan lepas agak teruk juga.. Tapi masih lagi aku ok..
Cuma minggu lepas yang buat aku tak tahan..
Deritanya hanya aku sorang je yang tahu..
Aku belum lagi buat check up kat mana-mana hospital..
InsyaAllah kalau tak ada aral dalam masa terdekat ni aku pergi..
Dah lebih seminggu aku sakit.. Tak ada perubahan..
Tapi baru dua hari aku cuba ubat-ubatan tradisional..
Alhamdulillah, ada la perubahan sikit..
Aku search dalam internet kegunaan herba-herba yang ada sekeliling kita ni..
Dan aku proses sendiri.. InsyaAllah, makin baik harapnya..
Disebabkan sakit ni maka aku tak berapa nak jumpa orang lain..
Member nak jumpa pun aku terpaksa tolak..
Bukan sombong, tapi tak selesa nak jumpa orang..
InsyaAllah.. Kalau sakit aku ni sembuh..
Aku tak keberatan untuk berjumpa sesiapa saja pun..
Tolong doa-doakan aku..



**Kenapa ada orang susah sangat nak faham bila aku kata tak boleh jumpa ??**

-AkU-
Syurga Addin...
13:07 petang...

2 comments:

  1. Semoga Cepat Sembuh...~ dijauhkan dari sebarang malapetaka..amin~

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah.. Amin.. Terima kasih Incik !! Hikhik !!

    ReplyDelete