Thursday, July 28, 2011

~Bila Long mula berfesbuk !~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Ini cerita minggu lepas..
Sedang aku sibuk check email di Yahoo..
Memang banyak email yang perlu di reply, dibaca atau di delete..
Maka kerja aku setiap pagi ialah "pembersihan"..
Lepas satu persatu email aku baca..
Tiba-tiba mata aku tertengok satu notification..

"Shahdattul Ellyta wants to be friends on Facebook."

Uikss !! Sejak bila makcik ni pandai berfesbuk ??
Haha !! Aku pun capai phone..

"Hallo !! Sejak bila pandai berfesbuk ni ?"

Tanpa salam aku menyergah Long.

"Alaa.. bukan Long.. Nabila ni yang buatkan.. Long tak tau apa-apa pun.. Ni kalau dapat tau dek Abang Zahir kau.. Bla.. Bla.. Bla.." Long membebel..

Hahaha !!
Anak Long yang tolong buatkan rupanya..
Tapi beberapa hari lepas tu..
Nampak pulak nama Long duk comment kat profile aku..
Hehe.. Long sudah maju sekarang ni..
Bagus la Long..
Selagi ada kesempatan.. Belajar..
Nanti orang tak boleh nak memperlekehkan kita..


*Ini la Kak Long saya.. Hensem kan ?? Haha.. Tu anak bongsu dia Che Na.. Anak dia nak ngorat anak saya Imad.. Hahahahhahahah !!!



-AkU-
Syurga Addin..
12:27 Tengah hari..

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment