Wednesday, July 13, 2011

~Jalan-jalan ke Perak~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Semalam..
Aku, Incik Hubby dan anak-anak..
Pergi hantar anak sulung ke asrama penuh di Gopeng..
Sebelum ambik anak-anak kat Gombak..
Incik Hubby cukur kepala Imad..
Uishhh !! Tak sampai hati tengok rambut panjang dan lembut Imad jatuh ke lantai..
Ingatkan nak biar panjang macam tu je..
Cuma gunting sikit-sikit la bila dah panjang sangat..
Tapi dah ramai sangat suruh potong..
Terpaksa la jugak..
Imad memang tak boleh duduk diam bila ayah dah start gunting rambut dia..

*Wajah-wajah comel Imad.. Haha.. Muka tak rela la ni..

*Hehe.. Muka kesian betul yang ni..

Malas nak upload gambar banyak-banyak..
Lambat guna desktop ni..
Laptop aku Incik Hubby bawak pi outstation semalam..
Ok.. Dalam pukul 3 kitorang bertolak ke Gopeng ikut jalan lama..
Tepat pukul 6 sampai kat depan pintu pagar sekolah Danish..
Tak tunggu lama.. Dah salam lebih kurang.. Kitorang pun bertolak balik..
Dalam perjalanan tu sempat singgah makan durian kat Kampar..
Memang murah-murah.. Dan puas hati..
Cuma aku tak boleh makan banyak.. Nanti sakit kepala..

*Yang kiri tu anak aku no 4-Balqis.. Yang kanan tu anak kakak ipar aku Kak Chik..

*Imad makan 4 ulas.. First time Imad makan durian banyak.. Sebelum ni tak berapa sangat..

*Gambar anak-anak yang sempat aku rakam sebelum Imad buat perangai..

Maghrib tu singgah jap kat surau Kampar..
Lepas tu terus balik ke Gombak hantar anak-anak..
Aku.. Balik rumah sendiri la..
Perut pun tengah lapar gila..
Kepala pun tengah sakit pasal durian tadi..
Balik rumah nasib baik Imad baik hati..
Masuk dalam playpen dia, Imad terus tidur..
Aku pun.. lepas makan dan Incik Hubby balik Gombak..
Terus letak kepala dan Zzzzzzz.......

**Entry ni patut keluar semalam, tapi pasal leka sangat tengok citer Hindustan "Akele Hum Akele Tum".. Terus terlupa nak publish semalam..**

***Hajat hati nak bawa anak-anak ke KLCC weekend ni.. Lagipun Incik Hubby takde.. Boleh jalan-jalan tenangkan hati..***

-AkU-
Syurga Addin..
11:07 pagi..

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment