Friday, July 8, 2011

~Aku seperti dulu~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Aku tetap seperti dulu..
Masih mampu tersenyum bila disapa..
Biar ada ketika mutiara bergenang di kelopak mata..
Masih bisa ketawa bila berjenaka..
Walau ada saatnya hati menangis hiba..
Masih malu memandang bila direnung..
Biarpun hati meruntun ingin bertentang mata..
Masih memendam bila terluka..
Biar jiwa merintih ingin meluah..
Masih berahsia bila kecewa..
Walau sakitnya separuh nyawa..

Aku tetap seperti dulu..
Senyum itu..
Tawa itu..
Renungan itu..
Sentuhan itu..
Hati itu..
Jiwa itu..
Perasaan itu..

Cuma satu yang telah berubah..
Tiada lagi tangisan..
Tiada lagi air mata..
Biar sedih bermaharajalela..
Hanya sekadar renungan dikejauhan..
Cukup buat menjemput ketenangan..
Kerana.. Aku telah puas menangis di dalam hujan..



*Beri aku ruang untuk bahagia.. Hujan turun lagi.........................*

-AkU-
Syurga Addin...
13:27 petang...

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment