Thursday, February 28, 2013

~Hey ! It's Our Bestday !!~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Seperti tahun lepas dan dua tahun sebelumnya..
Tahun ni ada la tahun yang ketiga kami sambut harijadi bersama-sama..
Masing-masing lahir di bulan yang sama..
Cuma tarikh je berbeza..
Mimie 08 February..
Aku 17 February..
Amarjit pulak 20 February..
Kami bersahabat dah lama..
Kalau antara aku dengan Mimie, dah 12 tahun kami bersahabat semenjak aku join AmBank..
Tapi antara aku dan Amarjit dah hampir 9 tahun..
Sebab Amarjit join AmBank lebih lewat dari aku..
Tapi kami memang bestfriend sejak dari satu office lagi..
Biarpun Amarjit berlainan jantina dan agama..
Tapi itu tak menjadi masalah untuk kami terus bersahabat..
Kami faham jiwa masing-masing..
Kami boleh bercerita apa saja, bergurau senda tanpa perlu ada yang memendam rasa..

Hari Ahad yang lalu..
Bertempat di rumah aku..
Kami mengadakan sambutan kecil-kecilan hari ulang tahun kelahiran kami bertiga..
Mimie dah naik setingkat umur 34..
Aku dah naik setingkat umur 32..
Amarjit dah naik setingkat umur 37..
Masing-masing masih dalam fasa 30-an lagi..
Macam tahun lepas jugak, menunya sama je..
Kek dan laksa ada la makanan wajib bagi sambutan kami..
Sebab kami memang menggemari makanan yang sama..

*Itu kek red velvet.. Laksa tu Mimie yang masak.. Memang ohsem !!!

Kek tu aku order dari member..
Cantik, sedap dan tak muak..
Siapa-siapa yang nak order, boleh pergi tengok blog dia CakeFrosting ..
Yang lagi best sebab Amarjit yang sponsor semuanya..
Memang baik hati la mamat sorang ni.. Haha..
Semoga rezeki dia lagi berlipat ganda..
Lain kali boleh sponsor lagi.. Kehkeh !!

*Calon yang pertama.. Hehe.. Ayu je muka senyum gitu.. Dari anak sorang sampai nak masuk 4 dah, masih lagi maintain gitu.. (bodekkkkkk).. NEXT !!!

*Calon yang kedua.. Err.. Yang ni tak nak cakap apa-apa.. NEXT !!!

*Calon yang ke tiga.. Still single and available.. Young bachelor.. err young keeeee ??? Kehkeh..

*Mimie dan anak-anak.. Yang satu lagi belum keluar.. Lagi 2 bulan.. Tungguuuuuuu.......

*Aku dengan Dhiya je.. Imad tidur kat atas..

Kami jarang berjumpa..
Tapi bila berjumpa memang riuh jadinya, walaupun bertiga..
Walaupun aku yang paling muda, tapi tak rasa pun diri muda..
Sebab berkawan dengan orang-orang tua macam diorang ni.. Haha..
Diorang memang cool.. Susah nak cari member macam ni..
InsyaAllah persahabatan kami akan kekal sampai bila-bila..

**Life is a huge stage. And you will give the best perfomance, I am sure. You will win every possible opportunity that comes your way.. Life will age you, but never let the child inside you wither away.. Explore your talent and aim high.. Dream big, beyond the limits and touch the sky.. I am sure you will coz i know you best ! May every passing year bring you all the things that you have wished for.. Love both of you !!**

-AkU-
Syurga Addin..
23:07 malam..

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment