Friday, April 6, 2018

~Minda Blurr..~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Sudah lama rasanya saya tinggalkan ruangan ini..
Bukan tak nak menulis..
Tapi serasa kaku jemari bila tiba disini..
Saya lebih banyak menulis di blog satu lagi, facebook atau di whatsapp..

InsyaAllah masih ingat ruangan pertama saya ini..
Bertahun-tahun disini..

Selain sibuk dengan urusan rumahtangga dan anak-anak..
Saya mencuba siapkan manuskrip yang tertangguh sekian lama..
Aduhaiiii.. Berabad lamanya nak terjemahkan ilham minda ke ruangan cetak..
Lagi pula, Imad baru lepas operation kaki..
Harus lebih beri perhatian pada Imad..
Jadinya masa agak terhad..
Bukan tak ada cerita untuk dikongsi..
Terlalu banyak, namun kekangan masa menyebabkan segalanya tertangguh..

Tiba-tiba hari ni teringin pula nak menulis disini.. Hehehe..
Sedang fikirkan entry yang sesuai..
Malam sikit lagi boleh start semula..

-AkU-
Syurga Addin..
20:07 malam..

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment