Wednesday, April 14, 2010

~chatting~

Assalamualaikum wbt...

dah lama tak chatting...
so, aku try la join satu ruang chat ni..
guna nick name la..
hmm... ramai yg nak chat ngan aku..
tak terkata... speechless!!
kebanyakkan yg nak chat..
sume nak yang bukan2 je..
nak kata nick aku "teruk"..
tak la pulak..
tapi, tu la manusia..
dan lelaki...
aku tak kata sume lelaki..
tapi ada sebahagian..
dalam ramai2 tu..
ada sorang je yang aku respect..
dia hanya nak menambah kawan dan hormatkan orang..
nama dia Madi..
kalau dia baca..
dia tau la..
thanks Madi..
seingat aku la..
last sekali aku chatting kat ruangan tu...
dalam 4 tahun yg lepas..
tapi tetap sama..
tak berubah sikit pun..
apa yang boleh aku cakap ialah..
Allahuakbar..
teruk sangat!!!
hmm... gila..!!
kebanyakkannya aku pasti..
anak bangsa kita.. Melayu..
aku bukan la nak kutuk bangsa sendiri..
tapi itu lah kenyataan..
bila la nak ada perubahan..
anak2 muda kebanyakannya..
yang belum kenal makna hidup..
inilah hasil dari kemodenan dunia..
manusia yang tak tau menggunakan peluang yang ada..

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment