Saturday, December 4, 2010

~Cerita hari ini~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum wbt...

Mata aku rasa berat sangat..
Tapi setiap kali aku cuba pejam mata..
Mata aku akan terbuka balik biarpun kecik..
Hidung dan sebelah mata aku dah berair..
Menandakan demam bakal melanda diri aku..
Dah seminggu aku tak cukup tidur..
Banyak benda yang perlu difikir dan kerja yang perlu diselesaikan..
Sampaikan ada satu-satu masa aku lupa untuk makan..
Haii... kurus balik la badan aku..
Pagi ni aku breakfast McD..
Tapi sebab tak berapa nak "layan" makanan tu..
Aku lupa nak ambik gambar..
Nama aku memang ala-ala minah saleh..
Tapi perut aku perut Melayu..
Hahaha !!
Ingatkan nak try la sesekali breakfast cara orang putih..
Tapi rupa-rupanya tak rasi..
Sampai je kat rumah..
Aku terus masuk dalam selimut..
Sejuk aircond rasa sampai ke tulang hitam..
Tapi tak pulak aku rasa nak off kan aircond tu..
Sempat la aku layan tidur antara pukul 8 pagi hingga 9.30 pagi..
Sebab phone aku terus berbunyi mengganggu lena aku..
Tak sabar-sabar orang yang call tu nak dengar suara aku..
Tak cukup dengan call, bunyi sms pulak datang..
Adik aku tanya pasal program hari ni..
Maka aku pun mampu jawab ala kadar je..
Sms yang lain aku abaikan..
Aku cuba balik tutup mata..
huh !!! tak mau pulak..
Dan aku ambik keputusan untuk turun ke tingkat bawah..
Panaskan air dan buat secawan teh kosong dengan lemon..
Baru la rasa segar sikit lepas minum..
Aku check balik phone..
Ada 11 missed call ?? 4 voice mail dan 6 sms..
Aduhhhh...
Aku call semua nombor dan jawab semua sms..
Lepas tu aku settlekan apa yang patut..
Dan sekarang mata aku kembali nak tutup..
Tapi tetap tak boleh tidur..
Arrgggghhhh !!! macam mana nih ??
Rasa nak gamkan mata ni.. Biar tertutup terus....
Mood aku sangat tak bagus hari ni.....................


-AkU-
Syurga Addin...
15:15 petang...

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment