Sunday, January 30, 2011

~Aku yang sakit!~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Sudah lama tak update blog ni..
Bukan sibuk sangat pun..
Tapi untuk pertama kalinya dalam beberapa tahun ni..
Aku diserang demam yang agak kronik..
Ini berlaku minggu lepas..
Dua hari terbaring tanpa dapat melakukan apa-apa kerja..
Selama itu juga la selera makan aku hampir tertutup.. Dan berat badan aku turun mendadak..
Bukan aku sahaja yang sakit..
Tetapi suami dan anak juga mengalami keadaan yang sama..
Rasanya beberapa tahun selepas melahirkan Imad aku sukar sangat atau lebih tepat lagi tak pernah melangkahkan kaki ke klinik.. untuk diri sendiri..
Bukan takut untuk makan ubat ataupun berjumpa doktor..
Tapi malas rasanya nak bergantung pada ubat..
Cuma untuk kali ini aku terpaksa juga menjejakkan kaki ke klinik berhampiran..
Kerana memikirkan aku perlu sihat dan kuat untuk menggalas tanggungjawab yang ada..
Maka aku bersemangat untuk menurut segala nasihat dari doktor itu..
Setiap hari aku makan ubat yang dibekalkan dengan harapan untuk sembuh..
Dan setiap saat aku memohon moga Allah memberikan kasih sayang dan belas ihsanNYA untuk kami beroleh kembali kesihatan yang sempurna..
InsyaAllah..
Biarpun ketika entry ini ditulis..
Aku masih lagi kurang sihat..
Tetapi sekurang-kurangnya tenaga sudah kembali pulih..
Alhamdulillah.. Syukran jazeelan..


-AkU-
Syurga Addin...
14:17 petang...

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment