Tuesday, February 15, 2011

~Oh My Honey Dew !~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Tadi tengah syok-syok layan citer "Pearl Harbour"..
Sebelum ni tak la nak layan mana citer ni..
Ye la citer perang-perang ni kan..
Tak la sebati dengan jiwa aku..
Tiba-tiba phone kat sebelah berbunyi..
Owh !! My dear Hubby !!
Pelik juga call tengah-tengah malam ni..
Urmm... Tanya lebih kurang je..
Ooooo... My Honey Dew masuk hospital..
Pasal batuk dan asma yang tak terkawal..
Kesian dia.. Dah la tengah pregnant.. Sakit lagi..
Mana nak jaga baby dalam perut.. Nak jaga kesihatan dia lagi..
Sebelum ni dah batuk kuat.. Maklumlah musim hujan sebelum ni..
Urmm.. Anyway, aku doakan semoga dia dan baby sihat-sihat sahaja..
InsyaAllah.. Tak ada apa-apa..
Jangan lupa makan ubat dan jaga pemakanan..
Ye la, asma ni jangan buat main..
Macam-macam pantang kena jaga..
Haishh !! Tak tertido aku bila fikirkan semua ni..


*First time tulis pasal Honey Dew kat blog aku.. Hehe..

-AkU-
Syurga Addin...
01:57 pagi...

4 comments:

  1. sape HONEY DEW???? baahahahah..
    mcm bleyh agak jew...

    NYAMPAH I! bwerkkkk :P

    ReplyDelete
  2. alaa.. HONEY DEW yang ala2 Ayu Raudhah tu.. hahaha !! Dengki la tu dia takde Honey Dew !!

    ReplyDelete
  3. OMGGGGG! i mmg cemburu. HONEY DEW u macam ayu raudhah!! jeles sgt nok! :)

    ReplyDelete
  4. Jangan sampai I publish pic my HONEY DEW kat blog.. terjojol bijik mata U nanti.. Kahkahkah !!

    ReplyDelete