Tuesday, March 8, 2011

~Bila Imad bertukar menjadi Little Monster !!~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt...

Hari yang sangat menyedihkan..
Dan membuatkan hati aku marah tak terkira.. Geram pun ada..
Tapi terus sejuk dan tak jadi marah..
Bila tengok muka kesian Imad..
Apa yang Imad buat ??
Sila tengok gambar kat bawah ni..

Ini la keadaan cermin mata aku bila digigit Imad ! Kuat betul gigi dia..




















Memang dah tak bleh pakai langsung !! Haishhh !!


Cermin mata ni la aku guna bila nak tengok tv dalam bilik..
Nampaknya lepas ni kalau nak tengok tv, terpaksa duduk depan tv.. Tak bleh baring atas katil..
Baru boleh baca subtitle atau pun tengok gambar clear sikit..
Kalau tak, terpaksa kecikkan sikit mata ni, baru nampak..
Aduiiiii !! Nak drive time malam atau pun hujan dah agak susah la pulak..
Ni la susahnya kalau orang rabun..
Banyak benda tak bleh buat tanpa cermin mata..
Nanti-nanti la aku pi betulkan.. (entah bila la tu !!)
Ini la akibatnya bila Little Monster ni dah pandai memanjat..


-AkU-
Syurga Addin...
22:57 malam...

2 comments:

  1. alah..tayah ditahan2! SIPAK JE MAKHLUK PELIK TUE!!! bahahahah..
    make sure sipak dye dlm keadaan dye ngh tonggeng! bawu la DRAMATIK! :P

    ReplyDelete
  2. Cesss !! kuang asam nyer mak sedare !!
    MAKHLUK PELIK tu la anak sedare kesayangan ko an ??!! kihkih !!

    ReplyDelete