Friday, May 20, 2016

~12 Tahun Yang Berterusan..~

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamu'alaikum wbt..

Sudah pertengahan May baru sempat nak publish entry ni.. hehehe..
Sibuk sikit sekarang ni..
Curi-curi masa menulis..

Alhamdulillah sudah 12 tahun melayari bahtera pernikahan bersama Incik Hubby..
Adat berumahtangga, berselisih faham itu perkara biasa..
Kami juga begitu..
Pantai mana yang tidak dihempas ombak..
Bumi mana yang tidak ditimpa hujan..
Sedangkan lidah lagi tergigit..
Banyak betul peribahasa.. hahaha..
Segala yang berlaku, menjadi pengajaran buat mematangkan kami dan memberi kami ilmu rumahtangga..

Waktu 1 May yang lalu..
Saya berada di Melaka, meraikan hari pertunangan Adik lelaki saya..
Manakala Incik Hubby di Sarawak..
Kami berhubung melalui fesbuk dan wassap..
2 May baru kami bertemu sepulangnya Incik Hubby dari outstation..

*Asyik buat kek je.. sesekali kita tukar selera.. love me jelly namanya..  Hehehe..

Incik Hubby tak rajin ajar saya dengan hadiah..
Dan saya juga tak pernah minta..
Cukup la apa yang saya ada pada hari ini..
Syurga Addin ada la harta yang tak ternilai yang saya miliki hari ini..
Cuma ada ketika dia buat kejutan..
Walau tidak sehebat mana, namun tetap saya hargai..

*Simboliknya bear 2 ekor kat belakang tu.. Hehehe..

*Biar la orang nak kata apa pun tentang rumahtangga saya.. Yang baik ambil sebagai tauladan, yang buruk kita jadikan sempadan.. Berserah segalanya pada Yang Maha Kuasa.. Moga rahmat dan kasih sayang NYA sentiasa bersama sepanjang usia.. Hingga ke syurga.. InsyaAllah.. ameen..*

-AkU-
Syurga Addin..
00:27 tengah malam..

0 Kata-kata kamu..:

Post a Comment